+38 (093) 990 94 64
Пн. - Пт. з 08:00 - 17:00
0
Оплата і доставка – ВікаПрофіль

Оплата і доставка

Замовлення

Ви можете оформити замовлення на сайті цілодобово чи зателефонувавши за номерами, вказаними на сайті у розділі “Контакти” (з 9.00 до 18.00, окрім вихідних), а також за допомогою електронної пошти.
Опісля оформлення замовлення, менеджер компанії телефонує вам для уточнення всіх деталей, оплати, доставки.
Після цього, ви отримуєте підтвердження свого замовлення на пошту.
Опісля віідправки товару, ви отримуєте підтвердження від менеджера компанії.
Для постійних та гуртових клієнтів існує доволі гнучка система знижок.

Оплата товару

Ви можете здійснити оплату за товар наступними способами:

  • готівка;
  • карти Visa та Master Card;
  • безготівковий платіж;
  • передоплата;
  • післяплата.

У випадку виникнення додаткових запитань чи уточнень — телефонуйте менеджерам нашої компанії за телефонами, вказаними на сайті.

Повернення та обмін товару

Менеджери компанії уважно та ретельно проводять обробку замовлення. Ситуації, в яких клієнт бажає повернути чи обміняти товар є великою рідкістю, адже клієнти отримують те, що вони замовляють.
Ви можете повернути товар впродовж чотирнадцяти днів, після отримання товару, у випадках:

  • Товару немає у переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не був у використанні та зберігся у вигляді, в якому ви його придбали;
  • з моменту придбання товару не пройшло двох тижнів (14 днів);
  • у вас зберігся касовий чи товарний чека.

Зворотна доставка товарів можлива за домовленістю з менеджерами компанії. Всі витрати за зворотну доставку бере на себе покупець.
Товари неналежної якості
На товари, придбані в нашому магазині поширюється дія закону “Про захист прав споживачів”. Здійснення процедури обміну чи повернення товарів:
Згідно з чинним Законодавством України ви можете повернути товар тільки у двох випадках:

  • товар є несправним, що робить його використання неможливим (провина компанії-виробника чи постачальника);
  • товар належної якості, та з певних причин не підходить покупцю, але товар не був у використанні (збережена цілісність упаковки, пломби, тощо, є розрахунковий документ).

Відповідно до закону “Про захист прав споживачів” компанія зберігає за собою право відмовити покупцю в омбміні товарів неналежної якості, у випадку, якщо вони відносяться до зазначених у Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Якщо товар несправний, має значні видимі недоліки, що робить неможливим його використання, варто звернутись з письмовою заявкою до сервісу доставки, і діяти у подальшому, згідно внутрішніх правил сервісу доставки в день отримання товару та виявлення поломки, пошкодження чи недоліків. Відповідальність у таких випадках лягає на фірму сервісу доставки.

  • самовивіз;
  • доставка по місту (платна);
  • якщо ви зробили замовлення на суму від 15 000 грн — доставка по місту безкоштовна;
  • доставка за межі міста договірна (рекомендуємо звернутись до вашого менеджера);

Важлива інформація: розвантаження товарів чи підйом на поверхи не входить у вартість доставка. У випадку потреби такої послуги, вкажіть інформацію у коментарях до замовлення.